Ano, presne, postavicky se chovaji, jako kdyby s sebou tahly pultunove zavazi.Prave ona pruznost, ktera byla u puvodnich worms tak chytlava, tuto hru uplne degraduje, coz je skoda..
sice se musí ocenit snaha, ale je stále to zavání nedodělaností... Možná je škoda, že recenzujete nehotovou věc, protože timhle lidi jenom znechutíte. možná až to dodělaj, tak to bude dobrý.
co mi vadí? hlavně nemožnost nastavit si počty zbraní... to jen na okraj.. ale dále trochu nepřehledné chování zbraní.. při rozdílnosti postaviček nejde odhadnout zda ta či která zbraň vystřelí a projektyl proletí dírou nebo mi bouchne pod prdelí... dále co se týče grafiky ta je dobrá, ale trocha antialiasingu by neuškodilo.
s ohledem na to že se jedná o hru teprve ve vývoji musím konstatovat, že jde správným směrem. Otázkou zůstává, zda nakonec dojde do cíle.
Slovy klasika nemusí pršet, jen když kape. A já snad jen dodám jen houšť a větší kapky.
mam s wormuxem problem, ze po nacteni mam jen cernou obrazovku - evidentne su v menu, pac slysim zvuky kdyz pouziju sipky, ale nic nevidim ;(. Jedu na gentoo, xorg 6.8, posledni ati-drivers. OpenGL akcelerace me jede ok.
Nějak v článku nemůžu najít informaci, jestli hru můžu hrát i sám... Já vím, multiplayer je u podobných her vždycky nejlepší, ale ne vždycky má člověk někoho po ruce. A tuto informaci považuji za dost zásadní (a zvlášť když autor napíše, že "v mnohém je hra dál, než originální Worms" - tak tedy zrovna v tomhle asi ne :-)...