Názor k článku Z Gmailu na Zoho Mail: zkušenosti z migrace a praktické postřehy od anonym - „Podle mne je dobré vědět, u koho tu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 4. 2022 20:29

    bez přezdívky

    Podle mne je dobré vědět, u koho tu e-mailovou schránku skutečně mám a poté vyhodnotit, jestli mu věřím natolik, abych mu dal k dispozici svoji korespondenci.

    Ačkoliv naprosto souhlasím, domnívám se, že jde o trošku jinou problematiku, byť je určitě velmi vhodné ji taktéž řešit.

    Podle mne jde o dva rozdílné parametry - důvěryhodnost služby (to popisujete vy) a dostupnost závislá na geografické poloze (o tom jsem psal.) Důležité jsou určitě oba.

    Jestli v mailech nemám žádné důležité informace a když o schránku ze dne na den přijdu, tak se nic nestane, v takovém případě je to jedno :-)

    Taktéž souhlasím, ale nabyl jsem dojmu (a na základě něj jsem psal svůj příspěvek), že se článek věnuje mailové službě používané pro velmi důležité účely, jako je např. komunikace v rámci vývoje operačního systému.

    I globalizace má své výhody a nevýhody. Když si svoje věci budete nechávat u sousedů, může na tom vydělat i tratit :-)

    Souhlas.

    Ve svém původním příspěvku jsem se snažil ji nehodnotit, jen konstatovat, že svou otázku stavím mj. na tom, že přestože je zde trend globalizace, jsou zde názory, které jdou proti němu.

    To, že globalizace má - jak píšete - výhody i nevýhody, má za následek, že jakákoliv volba je kompromisem. Ten řešíme tak, že si pro sebe stanovujeme priority a podle nich min-maxujeme. No a mě prostě zajímalo, jak toto vidí autor článku, pan Eischmann.