Auto bez ridicaku samozrejme rozjdes.
Zakladni zaskoleni spociva v tom, ze se behem prvni lekce naucis rozjet, zatacet, brzdit a pripadne radit a pak uz jednom trenujes koordinaci.
Dulezite ale je, ze to pak ale funguje stejne ve VSECH (normalnich) autech
a pomoci toceni volantu, slapani na pedaly a hejbani pakou se pak dokazes dostat kamkoliv.
Neni tam specialni paka nebo nejaky v manualu k autu popsany vypinac nebo prikazy pro "prejed o dve ulice dopredu", "prejed k nejblizsimu semaforu", "predjed dve auta a zarad se do leveho odbocovaciho pruhu" jiste by takove ovladani bylo velmi efektivni, ale tak narocne, ze pak by takovymi auty jezdil malo kdo.
Tady nehovorime jenom o "systemakovi", ktery neustale nekde cachruje s konfiguraky. Hovorime obecne o pokrocilejsim uzivateli, ktery pro svou praci potrebuje zejmena psat (mene jiz podstatne upravovat) textove dokumenty. Pro takoveho uzivatele, stejne jako pro uzivatele, ktery chce obcas drobne upravit konfigurak (coz je stale zatim v linuxu docela nutnost), je vim zbytecne komplikovany. Pokud se s nim nauci tak proc ne, muze mu to skutecne pomoci, ale vzhledem k extravagantnosti (genialnosti) ovladani je to nauceni mnohem narocnejsi, nez nauceni se nejakeho jineho nastroje.
Jinak zastavam spise nazor, ze uzivatele by si meli vybirat nastroje, nez ze nastroje by si mely vybirat uzivatele. :)