:)) to je ale trochu programatorsky zpusob uvazovani nad urcovanim programatoru, ze? :))
cekat, jestli to zvladne v konecnem case ... nechat ho ucit se nejaky (zrejme dost obskurni a nepouzivany pokud tak chcete zkouset programatory-uchazece, jiste predpokladate, ze nejaky pouzivany jazyk znaji a pouzivane jazyky jsou si velmi podobne)
mozna by stacilo rict, jestli ma algoritmicke mysleni a testovat to nejakym obecnym pseudojazykem :) (vcetne grafickeho napr. UML)
predpokladal bch, ze zalezi taky dost na uloze, ale pokud je to, ze je ji schopen vyresit, jiz soucasti zadani, nebude to test schopnosti programatora-analytika ale kodera-zapisovace
v takovem pripade si ale dovedu predstavit, ze efektivni editace textu ve vimu mu bude v jeho praci napomocna :)
a po tom, co se z ucebnice ucil od piky nejaky specialni jazyk, mu nebude vadit ani to, ze se musi ucit ty prikazy :))
ano takto definovany programator bude zrejme podstatne vykonnejsi s vim :)))
pak byl skutecne problem ve sdilene definici programatora :)