Ale proboha tohle je ale naprosto a uplne jiny problem, nez ten, o kterem tu alespon ja celou dobu hovorim! Je to zcela totalne jina uroven abstrakce nez interpret assembleru pro procesor z osmdesatych let. Navic programovany zrejme jednim clovekem ze zaliby, nikoliv v tymu a pro zakaznika.
Ano pro interpret assembleru opravdu asi zadne IDE a modely trid neexistuji. A pro takovou praci je asi skutecne idealni vim, ale toto dnes opravdu neni trend, rozhodne ne trend PC a serverovych aplikaci. Pokud si za soucasnym vyvojem predstavujete toto, pak uz mi trochu zapadla do souvislosti ta vase poznamka o GameMakeru jako prikladu RAD.
Tridy jsou modelovany naprosto standardne samozrejme podle UML a jejich (prazdne) kostry nasledne vygenerovany do ciloveho jazyka naprosto dle jeho specifikace. Cili pokud pohrdate takovymito vygenerovanymi tridami, pak asi pohrdate i objektovym programovanim jako takovym, coz ale na druhou stranu celkem chapu, pokud je vase zamereni takto low-level.