Názor k článku Žehlení portrétů a postprocesing v Gimpu od Clock - http://ronja.twibright.com/msd.jpg Prvne me se vic libej Thajky, ale muj...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 12. 2012 15:58

    Clock (neregistrovaný)

    http://ronja.twibright.com/msd.jpg

    Prvne me se vic libej Thajky, ale muj simulator konverzi na Thajku neda - umi jen primarni zrakovou kuru a na tohle bych potreboval prinejmensim simulovat fusiform face area a kdovi jeste jaky laloky a klky.

    Tak jsem se aspon pokusil o to co primarni zrakova kura zvladne - vystouplejsi celo, snizeni nosniho mustku, mensi detsky nosik, kontrastnejsi oboci a bytelnejsi pysky. A potlacil jsem nasolabialni ryhy.

    Pak jsem tam nahodne pohazel nejaky extremni koeficienty v L2M a Y2S kanale na hrube urovni detailu, aby vznikly ty duhove barvy - pride mi ze vypada jak na diskosce :)