jasne, u digitalu se na vstupu pasmo nelimituje ... lol c 1.
720×576x16 = 810kB/1 obraz x25 = 20MB/s .... nako ti ty pocty nevychazeji ... lol c 2.
Uz v tyhle fazi (obraz sme navzorkovali a udelali z nej bitmapy) doslo ke dvojim ztratam. Vzorkuje se totiz (kupodivu) frekvencne omezene (a nalezite filtry orezane) pasmo(to je analogu blizko, ale v pripade digitalizece byvaji omezeni daleko striktnejsi). Analogove zobrazovadlo pak kupodivu umi zobrazit i 1/2bitu.
A ted, kdyz mame ty bitmapy, se stim zacnou dit veci ... bud to prozeneme kodekem, kterej si aspon predem vyhodnoti narocnost scen a ve druhe fazi podle toho ponecha vice ci mene plnych snimku, jenze to se u online vysilani moc delat neda, nebo to natlacime do kodeku, kterej to proste maze fixne, takze necha trebas kazdej patej ... coz pak generuje uzasne veci, specielne kdyz prijde strih. V kazdym pripade at tak nebo tak, vetsi cast informaci se zahodi, jakozto "nepodstatna".
A nyni tu mame lol c3 ... zjevne nemas ani paru o tom, ze mux (v podani CR) ma neco mezi 22-25Mbit/s. Ostatne, tuhle se muzes podivat na bitrates pri ruznych modulacich https://en.wikipedia.org/wiki/DVB-T ... ze pry Gbity ... lol.