Konference WebTop100  – digitální marketing a redesign webu v praxi

Jak moc lze ignorovat uživatele na mobilu a jaká je jeho hodnota pro byznys? Co všechno mohou prozradit interní data ve spojení s webem? Jak nepokazit redesign webu?
29. 10. 2013

Sdílet

Odpovědi nejen na tyto, ale i spoustu dalších otázek týkajících se digitálního marketinguredesignu webu v podnikání se dozvíte na 12. ročníku konference WebTop100. Čeká vás mnoho zajímavých přednášek s praktickými ukázkami, případové studie a také analýzy chování zákazníků online. To vše ve třech proudech zaměřených na e-shopy, malé, střední i velké firmy a korporace.

Přijďte se dozvědět více o tématech online strategie, RTB, lead generation, mobilní řešení, chování zákazníků online, UX, retargeting, optimalizace konverzí, multichannel marketing, business analytika, měření přínosu online a offline aktivit. Setkejte se s lidmi z oboru a přijďte navázat nové kontakty.

Co se na konferenci například dozvíte:

Jak pomocí nešťastné „mobilizace“ elegantně zabít web? Jak naopak vytěžit maximum z nemalého potenciálu mobilního světa? A proč je někdy lepší nedělat vůbec nic vám na několika příkladech z praxe ukáže Martin Michálek (Shortcat studio).

Přijďte se naučit, jak interní data oživit webem a vytlačit z nich vyšší obchodní výsledky. Budete možná překvapeni, co o svých datech ještě nevíte. O své zkušenosti se podělí Filip Vítek (Sberbank Slovensko).

Jak moc můžeme ignorovat uživatele na mobilu a jakou má hodnotu pro byznys? Dá se vůbec měřit jeho chování? Jak přitáhnout pozornost zákazníka na mobilu vám řekne Daniel Nohel (Google CZ).

Kdy je investice do mobilní aplikace tou správnou volbou vám v rámci případové studie ukáže Jan Bezděk (SiteOne). Těšit se můžete na konkrétní čísla o výkonu aplikace i vyhodnocení návratnosti investice.

Odborná konference WebTop100 se koná 7. listopadu v Konferenčním centru City v Praze.

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili? Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce zde:

http://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100–2013/

Generálním partnerem je společnost Forpsi a partnery jsou Gemius, Seznam.czSiteOne. Mediálně akci podporují E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal, Podnikatel.cz, Strategie, TyInternety, Živě.cz. Produktovými partnery jsou Brand Embassy, ExpressPrint, ULikeIt, XtremeHostessService. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.