Hlavní výhodu našeho řešení vidíme v rychlé návratnosti investic vložených do software“, řekl Ing. Jiří Jelínek, ředitel update software s.r.o. „Našim cílem bylo vytvořit řešení, které by umožnilo komplexní podporu pro veškeré zákaznicky orientované procesy počínajíc získáním klienta přes optimální podporu zákazníka ve všech fázích jeho „životního cyklu“až k požadovanému efektivnímu servisu, a to se nám podařilo“, dodal Jiří Jelínek.
Nový CRM systém například automaticky reaguje na změnu procesů a požadavků společnosti kde je implementován, a to díky velmi dynamickému datovému modelu a vnitřní logice. Software také nabízí maximální flexibilitu při práci s daty, umožní adaptovat veškeré obchodní procesy vztahující se k marketingu, obchodu a zákaznickému servisu. Nový software update.seven je tedy vhodný pro podnikatelské subjekty všech velikostí bez ohledu na to, zda hledají řešení pro své jednotlivé útvary anebo řešení spojující globálně všechny, na zákazníka či partnera orientované interní i externí procesy. update.seven je určen společnostem, které navíc ocení projekty s moderní architekturou spojenou se sofistikovanou funkčností a předdefinovanými, oborově orientovanými procesy.
CRM systém update.seven nabízí řadu modulů navržených tak, aby pokryly všechny aspekty rozvoje vztahu se zákazníky. Informace o přehledu produktů (jednotlivých modulů update.seven) naleznete zde:
www.update.com/content/cms,id,237,nodeid,328,_country,cz,_language,cz,em_url,internal.html
Více informací k této tiskové zprávě naleznete zde:
http://www.update.com/navigation/cms,id,327,nodeid,327,_country,cz,_language,cz.html