Hlavní navigace

Názor ke zprávičce AdBlock si bere na mušku Facebook. Zablokuje všechny otravnosti od Petr M - Proč by to měl být nesmysl? Taky si nevbavuju,...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 10. 2013 13:57

    Petr M (neregistrovaný)

    Proč by to měl být nesmysl?

    Taky si nevbavuju, že bych koupil něco podle reklamy. Jídlo beru takový, co mě chutná, na elektroniku atd. mám jednoho dodavtele už roky a není problém, v jeho nabídce se dá vybrat podle parametrů. Mobil mám od firmy ako benefit, něco vysoutěžili a neřeším, co se omílá v reklamě. Auto mám ojetý, sháněl to kamarád - automechani, kterej mě za to ručí a fakt to valí bez problémů... A kupovat drahý toaletní papír jenom proto, aby se zaplatila reklama na něho? Vložky taky nepotřebuju a raklama na zubní pastu, která "obsahuje 80% účinných látek" a neudává, jestli z minimálního účinnýho množství nebo smrtelnýho množství mě spíš než ke koupi vyprovokuje ke kroucení hlavou, co všechno je stádo ochotný sežrat... A volit podle reklamy taky zaručeně nebudu, protože jsem ještě žádnou politichou reklamu ani propagační spot letos neviděl. A billboard má nulovou vypovídací schopnost...