Ono to chce hlavne najit zamestnance, na kterych se da stipat drivi, aby jim nevadilo, ze s nimi budou zachazet jak s dobytkem. S gazi je clovek seznamen pri nastupu a muze se rozhodnout, jestli to vezme nebo ne. Neni ale seznamen s tim, ze pracovni podminky jsou tak uzasne, ze drive nebo pozdeji skonci s fyzickymi problemy a nejspis i nervy v kyblu.
Ztraceno v překladu pochopitelně: bude vyřizovat vrácené zboží.
Můžeš vrátit i zboží které není vadné ale prostě až po rozbalení zjistíš že ti nevyhovuje - takže to není reklamace.
Podle stavu ve kterém to vrátíš dostaneš zpět peníze - všechny nebo část.
Sám jsem to takhle jednou udělal a vracel jsem do britského Amazonu relativně drahé hands-free které nešlo spárovat s iPadem, což ze specifikací nebylo na první pohled jasné. Přišel jsem přitom akorát o poštovné.
Asi tam bude to nové uprchlické centrum, ostatně na tohle nepotřebuješ žádné kvalifikované lidi, sám ten sklad je velmi učený!
"... učený pro reklamace ..."
Sklad se nejprve postaví vedle už zaučeného skladu a učí se, když už je dostatečně učený, složí žákovskou zkoušku a začne fungovat jinde.
Například sám otvírá dveře podle toho, jestli to zboží patří právě tam, když se mu něco nelíbí vrže, atd.