Blíž jsem to nezkoumal, zas tak podrobně mě ten hw už nezajímá (myšleno tak, že mě nezajímají marketingové blbinky Nvidie, kterými se snaží ospravedlnit razantní růsty cen - podobně jako tomu bylo s PhysX či 3D Vision a G-SYNC). Raytracing na současné i této nejbližší nové generaci GPU je velmi velmi velmi omezeně použitelný.
Bude, len ako bude realizovaný to sa nevie
Sony reveals PlayStation 5 details: 8K graphics, ray tracing, SSDs, and PS4 backwards compatibility
It won’t be out in 2019, though
Apr 16, 2019,
PlayStation 5, including an eight-core CPU based on AMD’s third-gen Ryzen line built on the chip company’s latest 7nm Zen 2 process and a custom GPU based on AMD’s Radeon Navi hardware, which will bring ray-tracing graphics to a game console for the first time. T
https://www.theverge.com/2019/4/16/18401209/sony-playstation-5-details-8k-graphics-ray-tracing-ssds-ps4-backward-compatibility
Ale či to bude v shader-och alebo priamo jednotkami, a či budú len v semi.custom Navi to sa nevie,,