Zajimalo by me, jakym zpusobem prichazeji o ty tisice dolaru
Kdyz blokuju reklamu, na kterou stejne nikdy nekliknu, tak nemaji zadnou moznost jak by mohli prijit o nejaky zisk. A o zisk z prodeje reklamy zase neprijdou proto, ze zadavatel nemuze vedet ze ji ma navstevnik blokovanou.
Pocitaju to rovnakym stylom, ako BSA, SOZA, OSA... kolko blokovanych reklam, tolko ludi by kliklo na reklamu krat nejaka bulharska konstanta.
Ja blokujem reklamu, na niektorych strankach si ani nemozem precitat clanok, pretoze ho zakryva flash reklama. Procak na 100%. Jedine, co mi nevadi su tie google textove. V poslednej dobe mi ale viac zacinaju vadit pocitadla a najma fb like - dlho nacitava.
Reklama se často prodává na počet zobrazení, které se dají počítat velmi snadno. Za nezobrazenou reklamu zadavatel samozřejmě neplatí. Rozdíl mezi počtem zobrazení webu a reklamy na něm pak jde snadno spočíst třeba podle logů obou serverů, protože většina blokovacích systémů blokuje requesty na server vydávající reklamu. Ztráta je tedy poměrně snadno vyčíslitelná.
Placení za zobrazení se už dlouho nepoužívá, respektive je dnes dost výjimečné a rozhodně by nikdo neplatil jen za zobrazení tisíce dolarů měsíčně. To by znamenalo, že za zobrazování reklam na stránce bez jediného kliknutí (ne)má tisíce (minimálně 2) z 45% co blokují, další má tedy opravdu z těch co neblokují, tj. celkem dejme tomu 5000usb/měsíc mu platí někdo, aniž by se kliklo. Načetl jsem stránku několikrát a pokaždé tam byla jen dost amatérsky vypadající blikající reklama na botox, tj. mimo cílovku návštěvníků herního webu. Takže si spíš myslím, že výpočet proběhl jak už někdo napsal, zobrazení = kliknutí krát bulharská konstanta.
Ses ale tube vis o tom? Za zobrazeni reklam se plati a dost se plati. Z ceho myslis ze existuje web dafont.com. Mrkni treba sem buysellads.com a uvidis kolik projektu je placeno je za zobrazovani reklam.
Sakra lidi nez zase hodite nejakou kravinu co se vam lihne v hlave overte si svoje tvrzeni!!!!!!!
Ok, napsal jsem to blbě, za obrázkové/zobrazení se platí, ale málo. Docela pochybuji, že by mu to dalo těch 5000 usd/měsíc. Dělali jsme banerovou kampaň přes AdWords, už si to nepamatuji přesně, ale tisíce zobrazení stálo pár šupů. Výkony taky nic moc (spíše nic, proto to moc nestálo), ale bylo to spíš kvůli posílení povědomí o značce, takže tam byl důležitý ten obrázek, logo a ani tolik nevadilo, že se neklikalo.