CETIN má podle svých slov dlouhodobé problémy se svým velkoobchodním partnerem, poskytovatelem připojení 365internet. Jeho uživatelé jsou na síti CETIN přesměrováváni na stránku, která je informuje o ukončení služeb k 1. listopadu. Na problém si stěžují uživatelé také na našem fóru a informuje o něm i Lupa.cz.
Problém se podle společnosti CETIN týká nižších tisíců zákazníků. 365internet bohužel dlouhodobě CETINu neplatil a proto došlo z naší strany k odstoupení od smlouvy. Během uplynulých 30 dnů 365internet své zákazníky o situaci neinformoval, dnes došlo k účinnosti odstoupení od smlouvy,
vysvětluje Adam Zbiejczuk, tiskový mluvčí CETIN.
Uživatelé ovšem o připojení nepřišli, CETIN je přepnul do režimu dodavatele poslední instance a sám jim poskytuje dočasně služby. nechtěli jsme uživatele nechat bez varování ze dne na den bez internetu – zvolili jsme proto tento způsob, protože kontakty na koncové zákazníky nemáme. Lze to přirovnat k režimu DPI – doporučujeme najít si nového poskytovatele, zatím mohou zákazníci dál internetové připojení využívat,
dodává Zbiejczuk.
Poskytovatel 365internet reagoval zasláním e-mailu svým zákazníkům, ve kterém je uklidňuje a situaci prý řeší. Aktuálně není třeba na tuto zprávu nijak reagovat, stále jsme vaším poskytovatelem služeb,
ujišťuje 365internet. Další vyjádření k situaci slibuje zákazníkům zaslat v řádu několika dnů rovněž e-mailem. Web poskytovatele je ale v tuto chvíli nedostupný.