Tak ako v bežných podmienkach áno, súhlasím s tebou, ale myslím si že aj tak sa to bude potenciálne dať ojebať.. viem si prestaviť trebárs chrome vo virtuálke kde mu bude pridelený minimum výkonu a vždy sa dá podstrčiť chromu neplatné dáta o vyťažení HW a pod.
15. 5. 2020, 18:14 editováno autorem komentáře
4MB jsou dnes na internetu drobné, a zatížení CPU na 15 s v rámci půlminuty, případně stopka při 60 s rozprostřených do delšího úseku, to vám přijde hodně? Neříkám, že je Chrome dokonalý, to zdaleka fakt není, ale to, jak se při každé zprávičce o Chromu tady pokaždé jak býk na červený hadr naženou lidi, co prostě musí napsat, jak je strašně k ničemu a jak je všechno šíleně účelové, to fakt není normální. Taky by nemuseli dělat nic.
Ano, obvykle na vykreslení stránky čekám sekundu až dvě, takže 60s pro reklamu mi přijde opravdu extrémě hodně.
Tato stránka (před přidáním mé odpovědi) má 113,1 KiB, takže ano, 4MB pro reklamu je extrém. To už bude blikající/pípající pohybující se grafika bůh ví z jakého zdroje a s jakými scripty.
15s v rámci půlminuty je 50% - ano, i to mi přijde jako hodně mírné ""omezení"", jestli se tomu vůbec dá říkat omezení, když se to po chvíli může spusit znovu a pokračovat až na 60 sekund max. zátěže cpu.
Mají narovinu říct, že jsou ochotni částečně filtrovat provoz a zátěž na pozadí v rámci extrémních těžících scriptů, které to opravu přehánějí a nevydávat to za filtrování agresivních reklam.
Dělají něco jiného, než říkají. Běžně v obchodu se tomu říká klamavá reklama :)
Nerad to říkám, ale v oboru internetové reklamy chybí jakékoli odborné normy, respekt k ergonomii, k člověku.
Všechno je to o konkurenčním boji, jak přebít jiné reklamy.
Nefunguje banner, vytapetujeme celou stránku, nacpem na web komerční články, vyskakující plátna, atd.
Takže kdo tohle vnímá, problém s reklamou už má dávno vyřešený, a nebo vůbec google chrome nepoužívá.
Jediná změna, která byla k lepšímu, bylo zastavení aktivity tabu, který není právě zobrazován (až na výjimky).