Je potreba vzit na vedomi, ze Cisco neni matka Tereza, ale nadnarodni, komercni firma se svymi zajmy a motivacemi. A ty obecne - kdyz si odmyslim nekdy naprosto nesmyslne postoje a procesy, ktere postihuji temer vsechny korporaty , ty se dost casto krizi se zajmy spotrebitelu. A to bez ohledu na to, co firma oficialne komunikuje navenek v markentigove propagande. Marketingovy zvasty jsou jedna vec a realita prodeje a supportu, zajmu spolecnosti a jeji chovani v praxi je vec druha.
Byt obchod na urovni firem je neco trochu jineho, nez prodej mobilu a notasu za pultem, presto uz jsem zazil pripady, kdy manageri jen bezradne krcili rameny nad obchodem ktery sice probehl, ale uplne nedopadl podle puvodnich planu...
Proto mi to urcity smysl dava. Proc podporovat beh starych zarizeni, kdyz jim muzu takhle vnutit koupi dalsiho draheho zarizeni. A zrovna na firmu se da v tomto ohledu docela dobre tlacit/pusobit aby nakonec ty prachy "ve svem vlastnim zajmu vysolila". Tech co nepodlehnou a pujdou jinou cestou bude celkem malo.
A to me oklikou privadi k nedavno diskutovanym zasahum ze strany EU ohledne zivotnosti a supportu. Dava mi to zase o neco vetsi smysl.