Crytek zveřejnil zdrojové kódy debuggeru Renderdoc

7. 5. 2014

Sdílet

Společnost Crytek před několika měsíci uvolnila grafický debugger Renderdoc. Nyní následuje zveřejnění zdrojových kódu pod licencí MIT, kterým zve komunitu ke spolupráci. Renderdoc lze použít pro debugování nejrůznějších her či grafických projektů, není přímo spojený s herním enginem CryEngine, pro který už také byla ohlášena podpora Linuxu.

Renderdoc zatím podporuje pouze Direct3D 11, tedy Windows, ale není důvod smutnit. V plánu je značné rozšíření možností debuggeru, včetně podpory dalších API a knihoven včetně OpenGL, které je na Linuxu nejrozšířenější. Pro více informací navštivte stránky projektu nebo komunitní fórum.

(Zdroj: Phoronix)

Našli jste v článku chybu?

Autor zprávičky

Bývalý redaktor serveru Root.cz, dnes produktový manažer a konzultant se zaměřením na Bitcoin a kryptoměny.