Engine Godot dostane podporu API Vulkan do října

2. 7. 2019

Sdílet

Godot logo
Godot logo

Herní engine Godot nadále pokračuje v pracech na podpoře API Vulkan. To by měl engine dostat s vydáním verze 4.0, která bude následovat po 3.2 (aktuální stabilní verze má označení 3.1.1). Juan Linietsky v zápisku na domovském webu projektu shrnuje probíhající práce, všechny architektonické změny oproti OpenGL atd.

Podpora API Vulkan je v enginu momentálně před dosažením základní použitelnosti. Juan předpokládá, že do konce měsíce stihne implementovat funkční 3D rendering. Co dnes umí Godot s OpenGL, by pak mohl s Vulkanem zvládat někdy koncem října.

Našli jste v článku chybu?

Autor zprávičky

Příznivec open-source rád píšící i o ne-IT tématech. Odpůrce softwarových patentů a omezování občanských svobod ve prospěch korporací.