To je naprosto nefunkční nastavení, protože Facebook skutečně cílenou reklamu neumí.
i když jí kdysi proklamoval.Jak to že dokáže uživatelé profilovat, povede k tomu že bude jen cílená reklama , že lidem opravdu bude nabízet to o co se zajímají tak v tomhle v tom naprosto selhává.
Reklama na Facebooku je stále furt plošné bombardování kdy chlapům budou nabízet věci pro ženský, ženským budou nabízet věci pro chlapy. Netrefí se ani na jazyk, netrefí se na zemi, teda konkrétní jako stát a jazyk, to prostě furt dokola.
Částečně za to teda můžou i lidé co si reklamu objednávají, že jim nedojde jaké tam je nastavení. A Opavský stánek se smažákem tak zaplatí reklamu, kterou budou zobrazovat i někomu v Aši.
Ale i tak osobně myslím, že je to ukázka toho jak Facebook kdy vznikl pro studenty vysokých škol v USA neznamená, že to stejné prostředí pro rybáře někde v Malajsii. Tolik s Facebook od svých začátků základu.
Jinak s tou reklamou přemýšlím kolik tisíc s DPH vynaložili různé firmy na reklamu, kterou mi v news feedu Facebook zobrazoval a byla naprosto , ale naprosto mimo.