to je prave ta kratkozrakost. osobne nemusis napsat nic, ale tvoji pratele to na tebe nabonzuji. Za chvilku mas na netu kompletni seznam akci, ktery si ses ucastnil. fotografie s datumem a otagovanymi lidmy pritomnych na fotografii s primim linkem na jejich profil - i na tvuj. Eventy, kterych se ucastnis a nekdo z pratel te prida, zes tam byl, nebo se o tom proste jenom zmini, ze tam byl jarda atd.
Sam na sebe nemusis nic vykecat, tvoji pratele to udelaji za tebe.
Zachvili o tobe kdekdo vi, zes byl minulej tejden kalit a roztrhl sis kosili, coz muze byt nekdy dobre a nekdy ne. Pokud bych prodaval kosile, hodila by se mi.
Je jasne, ze mnoho informaci uzitecnych neni, nebo je uzitecnych jen v nejakem kontextu. 200 milionu aktivnich uzivatelu generuje obrovske mnozstvi jak pouzitelnych, tak nepouzitelnych informaci.
Co je podle me problem, je to, ze vetsina uzivatelu se k facebooku neni schopna postavit se zdravou kritikou. A toho tato sluzba vyuziva.
Je jasne, ze jak bude informaci obsazenych na facebooku pribivat, bude se vylepsovat i jejich zpracovani a analyza k dalsimu vyuziti...