Google měl takhle kdysi půl dne nedostupnou spoustu služeb ve střední Evropě, když se jim nepodařila aktualizace routování. Nedostupnost služeb tedy dokáže zařídit i selhání služby, která nemá vůbec nic společného s uživatelskými daty.
Já si nemyslím, že to mělo něco společného s hesly, ale jste si vy jistý, že to s hesly nic společného nemělo?
Vy rozporujete vyjádření Garminu. Může to znamenat, že máte lepší informace, než oni; nebo máte informace, které oni mají také, ale nezveřejnili je; nebo máte nějaký důvod jim nevěřit; a nebo jim prostě nevěříte jen tak, bezdůvodně. Mne zajímalo, jestli máte nějaký důvod, proč bych měl věřit spíš vám, než Garminu. Vzhledem k tomu, že mé heslo u nich je unikátní, nemám důvod ho měnit. Případný útočník by mohl napadnout jen můj účet u Garminu – no a pokud Garmin nějaký únik tají, nemám zaručeno, že by změna hesla něco vyřešila. Takže pravděpodobnost, že by změna hesla něčemu pomohla, je tak nízká, že mi to nestojí za tu námahu se změnou hesla.