Github je fakt skvelej, ale má aj moušky, popravde GitLab má lepšie CI toolky, a jinak by mohli povoliť autorovi repa aj mazať issues, (on to vlastne vie zmazaním celého repa, tak proč to nevie normálne?)... Ostatne zas na druhú stranu je GitHub vo všetkom ostanom lepší než GitLab či jiné pod. konkurenčné služby... (ešte je tu síce rozdiel že privátne repá su platené),... ja si platím tiež...
Len dúfam že ešte popracujú na odstránenie mušiek a vylepšia to ešte. Inak sú zatím myslím najlepší.
a k tomu i private docker repository - taky zdarma. CI je na gitlabu skvely. Funguje to tak nejak out-of-box, na nektery tasky(build docker images) clovek vyuzije shared runners, na deploy svych feature branches je lepsi runner ve vlastnim virtualu... to si myslim, ze sluzby jako circleCI nebo travis neposkytujou a Jenkins je ... jak to vyjadrit slusne? :-)
Nevím za co ty mínusy. Sice to je napsáno trošku ironickým tónem, ale opravdu se to stalo: https://about.gitlab.com/2017/02/10/postmortem-of-database-outage-of-january-31/
No, GitLab to docela důsledně rozlišuje, že když píšou o softwaru, píšou GitLab, a když píšou o SaaS, píšou GitLab.com. Navíc GitLab se zaměřuje především na software, GitLab.com je něco navíc. GitHub to má opačně, to je naopak především služba, a vedle toho také nabízejí i on-premises řešení.
Když už někdo píše takový sarkastický komentář, měl by si dát záležet na tom, aby použil správné pojmy – protože jinak to může vypadat, že jenom plácnul něco, co někde zaslechl, a vlastně o tom nic neví.
Odpovídal jsem na váš komentář a vysvětloval vám, co je na něm špatně. Nechtěl jsem zjevnému pokusu o nastartování flamewaru odpovídat stejně. Ale když chcete… Příště si radši znovu přepočítejte počet otázek ve svém komentáři, jsou tam otázky dvě.
Takže k první „otázce“: „takze ten clovek nad tebou s pokrocilym stockholmskym syndromem ktery mluvi o "melo by byt vylouceno" mluvi o sw produktu nebo sluzbe myslis?“
„Člověk nade mnou“ je asi myšlen komentář Samsona ze 14:33, citace „mělo by být vyloučeno“ by také odpovídalo, „s pokročilým stockholmským syndromem“ podle mne neodpovídá ničem. Takže se ptáte, jestli podle mne ta prázdná množina lidí mluví o sw produktu nebo o službě. Hm. Tak já si myslím, že prázdná množina lidí nemluví o ničem.
Druhá otázka: „a kdybys mel uhodnout o cem prevazne hovori komenty?“
V tomto vlákně jsou nad mým komentářem celkem tři komentáře („komenty“). Vy píšete o GitLabu, což je software, ale možná jste spíš myslel službu GitLab.com. Těžko říct, evidentně jste si hlavně potřeboval rýpnout, o faktickou správnost a srozumitelnost vám nešlo. Druhý komentář je MarSik, který píše „opravdu se to stalo“, nemluví ani o službě ani o softwaru. Samson píše o společnosti, z toho poprvé v tomto vlákně začíná být jasné, že ten incident se týkal služby a ne softwaru.