Nevím za co ty mínusy. Sice to je napsáno trošku ironickým tónem, ale opravdu se to stalo: https://about.gitlab.com/2017/02/10/postmortem-of-database-outage-of-january-31/
No, GitLab to docela důsledně rozlišuje, že když píšou o softwaru, píšou GitLab, a když píšou o SaaS, píšou GitLab.com. Navíc GitLab se zaměřuje především na software, GitLab.com je něco navíc. GitHub to má opačně, to je naopak především služba, a vedle toho také nabízejí i on-premises řešení.
Když už někdo píše takový sarkastický komentář, měl by si dát záležet na tom, aby použil správné pojmy – protože jinak to může vypadat, že jenom plácnul něco, co někde zaslechl, a vlastně o tom nic neví.
Odpovídal jsem na váš komentář a vysvětloval vám, co je na něm špatně. Nechtěl jsem zjevnému pokusu o nastartování flamewaru odpovídat stejně. Ale když chcete… Příště si radši znovu přepočítejte počet otázek ve svém komentáři, jsou tam otázky dvě.
Takže k první „otázce“: „takze ten clovek nad tebou s pokrocilym stockholmskym syndromem ktery mluvi o "melo by byt vylouceno" mluvi o sw produktu nebo sluzbe myslis?“
„Člověk nade mnou“ je asi myšlen komentář Samsona ze 14:33, citace „mělo by být vyloučeno“ by také odpovídalo, „s pokročilým stockholmským syndromem“ podle mne neodpovídá ničem. Takže se ptáte, jestli podle mne ta prázdná množina lidí mluví o sw produktu nebo o službě. Hm. Tak já si myslím, že prázdná množina lidí nemluví o ničem.
Druhá otázka: „a kdybys mel uhodnout o cem prevazne hovori komenty?“
V tomto vlákně jsou nad mým komentářem celkem tři komentáře („komenty“). Vy píšete o GitLabu, což je software, ale možná jste spíš myslel službu GitLab.com. Těžko říct, evidentně jste si hlavně potřeboval rýpnout, o faktickou správnost a srozumitelnost vám nešlo. Druhý komentář je MarSik, který píše „opravdu se to stalo“, nemluví ani o službě ani o softwaru. Samson píše o společnosti, z toho poprvé v tomto vlákně začíná být jasné, že ten incident se týkal služby a ne softwaru.