Godot 4.1 Beta 1 ukazuje vylepšený Multi-Threading

8. 6. 2023

Sdílet

Godot 3.4 Autor: SakuraMiyazono, podle licence: CC BY-SA 4.0
Godot 3.4

Po březnovém vydání významně vylepšení verze herního enginu Godot 4.0 tu máme první betu příští verze 4.1. Ta ukazuje na už relativně použitelném stavu nový vylepšený multithreading, vedoucí ke svižnějšímu běhu programu v některých aspektech, kdy engine lépe vytěžuje nové mnohojádrové procesory AMD a Intel.

Dále tvůrci zapracovali na správě uzlů, systému koordinátů, srovnali lépe rozestup v implementaci C# a GDScriptu a další věci. Vedle webového editoru tak lze vyzkoušet právě i verzi s podporou C# (vyžaduje .NET SDK verze 6.0 nebo 7.0). Navrací se také frame delta smoothing z Godotu 3.4. Celkově tato verze přináší více než 250 vylepšení od více než tisícovky vývojářů. Podrobnosti jsou k dispozici v oznámení nové verze na domovském webu projektu.

Našli jste v článku chybu?

Autor zprávičky

Příznivec open-source rád píšící i o ne-IT tématech. Odpůrce softwarových patentů a omezování občanských svobod ve prospěch korporací.