Jirsáku, rozsekat něčí text na věty a pak každou oplácat nesmysly bez kontextu je nejenom neslušné ale i hloupé.
Kontext je ve vašem komentáři. Snad si pamatujete, co jste psal. Hloupého na tom nevidím nic, neslušné by mi připadalo citovat celý odstavec textu, když podstatná je z něj jen jedna věta. Ale pokud máte jiný nápad, jak odkázat, na kterou část komentáře reaguju, sem s ním.
To ale podle tebe nesmím.
Proč si pořád vymýšlíte, jak něco podle mne je nebo není? Zkuste reagovat na to, co jsem doopravdy napsal, ne na výplody vaší fantazie.
Neštve, ale když má někdo názor hloupí, tak mu nebudu tvrdit jak je to názor chytrý.
To nemusíte. Stačilo by kdybyste psal slušně, bez urážek, k věci a nevkládal mi pořád do úst něco, co jsem nikdy nenapsal.
Jestli někoho někdo oblafává, tak je to teď, protože pokud mě reklama nezajímá, tak je jedno jestli ji blokuji nebo ne a zadavatel vyplázl za zobrazení peníze zbytečně. Takže reklamka okrádá zadavatele a bere si jako rukojmí weby proti návštěvníkům - co se ti na tom může líbit, nechápu
Reklama nezajímá skoro nikoho. A zadavatel reklamu rozhodně nezadává proto, aby někoho zajímala.
Hurvínek tady budeš ty. Zadavatelům samozřejmě jde o nákup, jenomže vykonavatelům, reklamkám jde i o ty trekovací data - zjisti si jak to funguje a přečti si někdy podmínky takového oreklamovaného weby. Co je 3. strana a její markteingové účely snad zjistíš nakonec sám.
A co s těma trekovacíma datama ty reklamky dělají? Čtou si to před spaním?
Já vím, jak to funguje – na rozdíl od vás si nemyslím, že se prodává jen reálné zobrazení a a už vůbec nepovažuju prodej reklamní pozice za nový vynález.
Z podmínek použití webu v žádném případě nezjistíte, co někdo sleduje. Nechte si nejdřív od někoho vysvětlit, co znamenají podmínky použití, a pak si přečtěte i nějaké jiné podmínky – třeba smlouvu o pojištění, smlouvu s telekomunikačním operátorem nebo příbalovou informaci k léku. Hlavně to nedělejte opačně, protože byste si pak myslel, že na vás telekomunikační operátor plánuje seslat válku, zemětřesení, povodeň a jiné živelní pohromy, a že lék vyvolá žaludeční nevolnost, ztrátu soustředění, alergickou reakci a náhlou smrt.
A nebo se můžeme zasadit o to, aby reklamní systémy byly výhodné pro všechny. Pravda, tak jednoduché jako tupě tvrdit: "No tak nikam nelez" to není. Tvou logikou by ti taky stát mohl začít rozprodávat orgány a když se ti to nelíbí, tak se odstěhuj - pravda, jiný artikl, ale princip úplně stejný.
To klidně můžete. Já jenom upozorňuju na to, že navržená metoda „zadavatelé budou dál platit, ale žádná reklama se zobrazovat nebude“ nebude fungovat.
Jenomže tak to právě úplně nefunguje. Ty to tady stavíš do role, jako kdyby pár chudáčků co se tím málem neuživí chtěl někdo zruinovat. Jenže on je to dost vydělávající bussines, ti kterýma se zaštiťuješ (weby) z toho mají prd, uživatelé jsou trackováni třetíma stranama a data prodávána všude možně, pak tě otravují i telefonicky, zadavatelé platí hezké sumičky za zobrazení i těm kteří nemají zájem a praktiky, jako třeba ta reklama na Alzu, která neúměrně řve nemá s podporou webu na které se zobrazí nic společného, ten řev to je jenom jedna z čur.ckých neregulovaných praktik reklamek (tzv. 3. stran) které ty tu jakoby přeskakuješ a oháníš se jenom weby a zadavateli.
Co z toho má web není vaše starost. A mimochodem, blokováním reklamy právě podíl webu na zisku zmenšujete, protože přestává být důležitý prostor, kde reklamu zobrazit (který má web), ale začíná být důležité, jak ji vůbec uživateli zobrazit (což řeší někdo jiný, než web). To trackování třetíma stranama je nějaká vaše obsese. Pokud tvrdíte, že data prodávají všude možně, měl byste napsat, jaká data, kde a komu je prodávají. Telefonicky vás kontaktují jak, kde seženou vaše telefonní číslo? To, že platí za zobrazení těm, kteří nemají zájem, je normální fungování reklamy – reklama se vždy zobrazuje těm, kteří nemají zájem. Pro ty, kteří mají zájem, je určený třeba katalog nebo webové stránky zadavatele.
Reklama na Alzu, která neúměrně řve, má společného hlavně s tím, že v Alze nakupujete, takže jim dáváte peníze na to, aby tu reklamu mohli zaplatit, a potvrzujete jim, že funguje. A za tu řvoucí reklamu Alzy je samozřejmě zodpovědná Alza, ona to schválila a platí. Navíc zrovna Alza dělá pokud vím marketing sama, takže toho řvoucího skřeta nejen schválila a platí, ale i vymyslela. Takže nevím, o jaké třetí straně tady píšete – jedinou třetí stranou jste tady vy, kdy Alze na toho zeleného skřeta přispíváte, a pak je ještě hájíte, že oni za to nemůžou, že jim toho skřeta vnutila nějaká reklamka a Alza s tím nemůže vůbec nic udělat.