Názor k článku
Google dá vydavatelům půl roku na to, aby se připravili na jeho filtrování reklam od Filip Jirsák - Je to právě naopak a myslím si že...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 6. 2017 18:54

    Filip Jirsák
    Stříbrný podporovatel

    Je to právě naopak a myslím si že to dělám správně (s tím co chci), proto nesouhlasím s tvými paušálními tvrzeními. Konkrétně reklamu na Alzu nesnáším a všude kde je opakovaně, odtud odcházím, ale když si chci něco koupit a na Alze se mi nabídka líbí, tak si tam klidně nakoupím. Nevidím jediný důvod, proč bych se nemohl vyhýbat reklamám (o které nemám zájem) a trackování a až si chci něco koupit, tak si to koupím. Nevím proč bych musel hledět na reklamy abych mohl někde nakupovat . . .
    Ano, děláte to správně. Když se vám něco nelíbí, to nejsprávnější, co s tím můžete udělat, je přidat na to peníze. A neměl byste troškařit. Když se vám tolik nelíbí reklamy, neměl byste ty peníze dávat Alze, ale rovnou reklamkám – tím se jim pomstíte nejvíc.

    Asi vám pořád nedochází, že reklamu na Alzu zadává a platí Alza. Platí ji z peněz, které utrží od vás, a zadává ji proto, že funguje – přivede víc lidí, než kolik jich odradí. Takže tady sice tvrdíte, jak reklamu na Alzu nesnášíte, ale přitom ji podporujete a děláte dost pro to, aby té reklamy bylo co nejvíc.

    To, že nemáte o reklamy zájem, uvádíte pořád dokola, jako kdyby to byla nějaká vaše výjimečná vlastnost. Evidentně nechápete princip reklamy – reklama je právě o tom oslovit ty, kteří nemají zájem. Když někdo má zájem, sežene si katalog, dojde si na webové stránky firmy nebo se přihlásí k odběru newsletteru, a není potřeba se ho snažit ovlivnit reklamou.