Názor k článku
Google dá vydavatelům půl roku na to, aby se připravili na jeho filtrování reklam od NULL - @Filip Jirsák Ano, mám lepší nápad. Co takhle si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 6. 2017 20:40

    NULL (neregistrovaný)

    @Filip Jirsák

    Ano, mám lepší nápad. Co takhle si to přečíst, zamyslet se a normálně napsat odpověď? On totiž není ani tak problém v tom že nějaký kousek použiješ jako identifikátor, problém je v tom, že evidentně reaguješ jenom na ten kousek. V tom to je.

    Nesmím. Píšeš mi abych na web když nechci reklamy nechodil, ale jak to mám zjistit když tam nevlezu? A když tam lezu, tak mi tvrdíš že nemám blokovat, když už tam lezu, ale jak zjistit jesli je co blokovat, když tam nevlezu? A když tam vlezu a neblokuju, tak si to zas natáhnu do kompu, linka, tracking . . . . a to se zase nelíbí mě.
    Zadavatel zadává reklamu, protože je mu (obecně) tvrzeno něco o cílení, trackování, zobrazení, proklicích a , tam kde to jde, i o konverzích. Jinak je mu tvrzeno, že to nemá moc smysl. i ty jsi tu o tom psal někde výše. Tím pádem musí někoho zajímat, protože jinak by ji nechával tak nebo onak zobrazovat zbytečně. To je trošku rozpor. Kdyby jak píšeš reklama nikoho nezjámala, nebyly by prokliky, případně konverze a neměla by smysl.
    No, Jirsáku, já pro jednu takovou třetí stranu, která poskytuje marketingovou podporu pracoval a od té doby to nemám rád, vím z první ruky i to tom kde a jak se přistupuje za peníze k datům které nazbírají a se kterými se dá párovat. Takže hlavně sem zase netahej právní rozbory alá Soudkyně Barbara, věta zhruba " ...souhlasí s poskytnutím třetím stranám za účelem marketigových kampaní ..." je celkem jasná i bez názoru tvé právní kanceláře. Ale mohl bys možná pobavit a zkusit zaplantat do sebe tu příbalovou informaci k lékům a souhlas s pokytnutím obchodních informací třetí straně. Komediant jsi na to dost velký ;-)
    Nenech se mýlit, ale já nenapsal že se nebude zobrazovat žádná reklama, akorát se bude zobrazovat jenom těm, kdo neblokují, tedy mají zájem, tedy reklamka "nelže" počtem zobrazení klientovi.
    Co z toho má web skutečně není moje starost, ale starost, jako artiklu, se kterým se tu obchoduje, už je moje. Starost webu zase není jestli já na to blokuji nebo ne. Vlastně je, protože nyní, v tom debilním systému který obhajuješ je do toho nutí reklamka, aby se za ni starali jestli to všichni viděli. Tedy na ně přenáší své riziko podnikání a staví weby a uživatele proti sobě a profituje primárně reklamka.
    No a pokud nevíš o jakých třetích stranách mluvím, tak se laskavě podívej co všechno se ti stahuje i s obsahem z webu. Podívej se např na nějakou reklamu jestli je z toho webu nebo z jinama a tu smlouvu si laskavě aspoň jednou přečti, než zase budeš filozofovat. Třeba tohle je vyloženě root.cz same-origin :-) a to root je na tom ještě dobře
    trackad.cz
    i.iinfo.cz