Vlákno názorů k článku
Google dá vydavatelům půl roku na to, aby se připravili na jeho filtrování reklam od Citron - Ale proč by měl prodejce reklam filtrovat reklamy,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 6. 2017 11:42

    Citron (neregistrovaný)

    Ale proč by měl prodejce reklam filtrovat reklamy, není lepší, když je filtruje někdo, kdo reklamy nesnáší?!?!?
    Mě stačilo jak Google zaváděl google+, během vydírací mega akce (zruším vám účet, když nám nedáte celou identitu) přišli o třetinu uživatelů a další třetina přestala aspoň užívat služby googlu kromě vyhledávání.

  • 3. 6. 2017 21:13

    Df2404 (neregistrovaný)

    Máš k tomu 2/3 úbytku kvůli G+ nějaké bližší informace, třeba nějaké články anebo analýzu, rád bych si o tom přečetl víc - i 10% by bylo zajímavé číslo.
    Tedy pokud ten výrok nevychází jen z tvého osobního dojmu.

    Díky.