Já ti odpovím - do std se přidá nějaká knihovna, která existuje i jinde (třeba regex, linalg, atd...). Po čase je potřeba nové API, nebo něco změnit, tak jak to u knihovnen bývá... jenže ono to nejde protože ABI, protože není na to čas, atd... Standardizace je byrokratický proces, to není jak někde otevřít PR a mít něco v upstreamu hned...
Takže časem už o ty std knihovny nikdo ani nezavadí, protože jsou outdated a externí jsou dál, jenže v std musí stále hnít - a mají 3 různé implementace, protože dnes má každý compiler svoji std knihovnu...
Asi tak... Na compile-time reflekci čekám od C++11, ale místo toho dostávám pod nos věci, které už existují, a nevidím tam žádnou hodnotu. Já chci low-level věci, pro které C++ je dělané... třeba bit manipulation (popcnt, lzcnt, tzcnt, reverse), bit_cast, atd... na tyto triviální věci se musí čekat 15 let, a přitom to jsou zrovna věci, které implementuje většina CPU a většina pro ně má intrinsics...
7. 2. 2024, 22:53 editováno autorem komentáře