Business Insider tvrdí, že přes miliardy vytvořených účtů vlastně Google Plus téměř nikdo nepoužívá. Analytik a bloger Kevin Anderson studoval data Edwarda Morbiuse, který tvrdí, že jen 9 % z 2,2 miliard uživatelů někdy publikovalo veřejně nějaký obsah (použitá metodika a skripty). Zkoumán byl vzorek asi 21 tisíc profilů, z nichž jen necelá desetina byla někdy aktivních. Navíc u 37 % aktivit šlo o přidání komentáře na YouTube a v 8 % případů byl změněn profilový obrázek.
V prvních třech týdnech letošního roku se pak aktivita objevila jen na 6 % účtů, které byly někdy v minulosti aktivní. Polovina z událostí (asi 3 %) se opět týkala komentování na YouTube. Celkem tedy letos něco na Google Plus aktivně napsalo asi 0,3 % jeho uživatelů. Odpovídá to na otázku, proč Google nedávno integroval komentáře z YouTube právě do Pluska.
Nutno ovšem dodat, že čísla vycházejí z vnějšího pozorování sítě a nezahrnují například uživatele, kteří sdílí obsah mezi sebou (typicky fotky z mobilu) neveřejně nebo prostě jen obsah čtou. Stejně tak Google dříve automaticky zakládal profily všem uživatelům, čímž vznikla ohromná skupina lidí s profilem, kteří nemají o této síti vůbec tušení.