Google připravuje reklamy přes celý displej telefonu

30. 9. 2014

Sdílet

Google oznámil několik nových reklamních formátů, které začlení do nabídky Google Display NetWork, AdMob a DoubleClick. Většina z nich využívá celé plochy displeje. Končí tedy doba bannerů, které se daly ignorovat. To jistě potěší zadavatele reklam, ale již ne samotné uživatele.

Jedním z nových reklamních formátů jsou tzv. engagement bannery. Ty se skládají ze dvou částí – menšího a většího banneru. Pro jakýsi náhled je použita menší varianta. Druhá varianta, která je roztažena přes celý displej, se zobrazí jakmile uživatel klikne na tu menší, náhledovou.

Mezi další formy reklamy bude patřit videoreklama na mobilech, kterou nyní Google testuje a tzv. sticky bannery – ty zůstanou „přilepené“ k dolní hraně displeje během scrollování.

Nové reklamní formáty by měly být k dispozici v průběhu několika následujících měsíců.

(Zdroj: BlogSpot)

Našli jste v článku chybu?

Autor zprávičky

Michal Strnad pracuje ve sdružení CESNET, provozující národní síť vědy a výzkumu, Akademii věd České republiky a jako redaktor na serveru Root.cz. Kromě počítačů rád běhá, kuchtí a čte vše, co se mu dostane pod ruku.