Driv nez nekdo zacne oslavovat, davam k zamysleni par detailu:
1. OpenGL/Windows vs OpenGL/Linux 303:315
Tady je potrebne si uvedomit, ze ovladace grafickych karet pro windows nejsou nijak zvlast optimalizovany pro OpenGL (krome profi-karet), nybrz pro DirectX (direct3d). OpenGL pod windows na "consumer" gfx je jen takova z nouze cnost. Jde to, jenze zadna slava to neni.
2. Direct3D/Windows v s OpenGL/Linux 270:315
Tady bych byl opatrnej, protoze do hry vyrazne vstupuje faktor kvality obrazu, a podpory grafickych funkci. Ta sama hra vypada jinak pod OpenGL, a jinak pod DirectX.
3. 32bit vs 64bit
To je kapitola sama pro sebe. Kdyz program neni udelanej tak aby vyuzival 64bit (resp. postacujou mu ty omezeni ktere v sobe ma 32bit architektura), pak na 64b platforme muze byt (a casto taky je!) pomalejsi, nez na 32bit! Veskerej rozdil ve vysledku (opengl/windows vs opengl/linux) muze klidne byt spusobenej prave timhle.