Názor k článku
Hra Left 4 Dead 2 na 32bit Linuxe rýchlejšia ako na 64bit Windows 7 od Rhinox - Driv nez nekdo zacne oslavovat, davam k zamysleni...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 8. 2012 12:16

    Rhinox (neregistrovaný)

    Driv nez nekdo zacne oslavovat, davam k zamysleni par detailu:

    1. OpenGL/Windows vs OpenGL/Linux 303:315
    Tady je potrebne si uvedomit, ze ovladace grafickych karet pro windows nejsou nijak zvlast optimalizovany pro OpenGL (krome profi-karet), nybrz pro DirectX (direct3d). OpenGL pod windows na "consumer" gfx je jen takova z nouze cnost. Jde to, jenze zadna slava to neni.

    2. Direct3D/Windows v s OpenGL/Linux 270:315
    Tady bych byl opatrnej, protoze do hry vyrazne vstupuje faktor kvality obrazu, a podpory grafickych funkci. Ta sama hra vypada jinak pod OpenGL, a jinak pod DirectX.

    3. 32bit vs 64bit
    To je kapitola sama pro sebe. Kdyz program neni udelanej tak aby vyuzival 64bit (resp. postacujou mu ty omezeni ktere v sobe ma 32bit architektura), pak na 64b platforme muze byt (a casto taky je!) pomalejsi, nez na 32bit! Veskerej rozdil ve vysledku (opengl/windows vs opengl/linux) muze klidne byt spusobenej prave timhle.