Některé hry to dělají. Pak nainstalujete nové ovladače nebo změníte nastavení adaptéru a hra je zralá na reinstalaci. Případně na pohled do manuálu a start s parametrem typu -wipecache, což je pro BFU často neřešitelný problém. Tak se holt hry už píší tak, že radějí všechno znova kompilují.
Linkování neselže, jen ten program na obrazovce dělá něco jiného, než autor chtěl. A pak je to obvykle jen hráč, kdo vidí, že je něco špatně. A dost často to není špatně ani nijak moc, jen některé objekty mizí, průhledné není průhledné, případně věci na určitém LOD blikají. Pak si postěžujete na fóru a někdo vám poradí nějaký parametr, se kterým to spustit. A najednou problém vyřešen. Sice to startuje déle, ale na stromech se opět objeví listí.
Taky se divím. Myslel jsem, že se tohle dnes neřeší. Za mých mladých let jsem vylepšil engine tehdejšího Operation Flashpoint pomocí "shader cache". Vlastní hra pak zkrátila start z několika desítek sekundu na dvě sekundy. Jestli se pak použil v produkční verzi nevím, grafici to používali hlavně při náhledu na modely ve hře. Dost to urychlilo práci.