Vlákno názorů k článku
Hry na Linuxu se budou načítat rychleji od n - Docela me prekvapilo, ze se to kompiluje vzdycky...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 5. 2014 20:29

    n (neregistrovaný)

    Docela me prekvapilo, ze se to kompiluje vzdycky znovu, vzdyt se to muze prelozit pri prvnim startu a pak pouzivat binarka, dokud neselze linkovani.

  • 6. 5. 2014 11:26

    Karel (neregistrovaný)

    Některé hry to dělají. Pak nainstalujete nové ovladače nebo změníte nastavení adaptéru a hra je zralá na reinstalaci. Případně na pohled do manuálu a start s parametrem typu -wipecache, což je pro BFU často neřešitelný problém. Tak se holt hry už píší tak, že radějí všechno znova kompilují.

    Linkování neselže, jen ten program na obrazovce dělá něco jiného, než autor chtěl. A pak je to obvykle jen hráč, kdo vidí, že je něco špatně. A dost často to není špatně ani nijak moc, jen některé objekty mizí, průhledné není průhledné, případně věci na určitém LOD blikají. Pak si postěžujete na fóru a někdo vám poradí nějaký parametr, se kterým to spustit. A najednou problém vyřešen. Sice to startuje déle, ale na stromech se opět objeví listí.