No, osobně jsem spíš pro HTML5, zvlášť i po tom, co se ve flashové části hry objevil bug, díky kterému jsem lehce dosáhl Best Rally: 1084 :D
Za shlédnutí a zkoušku v tomto směru stojí taky http://canvasrider.com/
No aby to nebolo take jednostranne a az fanaticke oslavovanie HTML5 - 10 Flash Things You Can’t Do With HTML5.
Ale ona neni implementace HTML5 jako implementace HTML5. Osobne nic jinyho necekam, ze se kvalita renderu napric prohlizeci bude lisit. A s tim uz nikdo z nas nic neudela (pokud ten nekdo neni vyvojar majoritniho prohlizece) :) Treba starsi verze Google Chrome (<7) s HTML5 nemaji vubec problemy, ale Google Chrome 7 na mem EEEcku si klidne vezme 91% z jednoho jadra :D
Tak jestli otázka stojí, zda takovýhle ping pong dělat radši v HTML nebo ve Flashi, tak odpověď je snad jasná i bez testu - v HTML. Stačí na to bohatě a byť zdroják bude asi trošku delší, nemusí se kvůli tomu webdesigner učit technologii, která je určena pro aplikace a hry řádově těžšího kalibru.
to mohu potvrdit... ve flashi je micek znatelne rychlejsi... mozna je to zamer autora, aby bylo snazsi porazit flash :-) kazdopadne ten flash mi vzdycky zvedne vytizeni procesoru minimalne na 95% a tim zpomali i html5. (zni to trochu jako vymluva pro pomale html5, ale je to tak :-)