Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor ke zprávičce Intel má problém se stabilitou procesorů 13. a 14. generace, nový mikrokód a delší záruka.

  • 3. 8. 2024 12:44

    CPU

    Už vidím servis Dell, který je obvykle poměrně ochotný, jak jim říkáš "Máme tu 400 strojů s sickTelem čtrnácté generace, z toho 1/2 začala tak nějak padat, pojďte nám to vyřešit" :-D

    Servisy mají obvykle nějakou pevně danou kapacitu, pokud se to začne sypat nějak víc, dřív nebo později je to zahltí a budou se tě snažit vyfuckovat.

    Příklady fůůk-off postupů "A provedli jste aktualizaci BIOS? A zkoušeli jste reinstalovat systém? A dali jste tam správné ovladače? A poslali jste nám logy? No když se nám to tu neukáže přímo, reklamaci nám bohužel zamítnou...."
    A tohle pro každý jeden z těch strojů.

    Ani tak nevadí, když to zasáhne procesory s TDP >120W, protože to si pořídí jen pár lidí. Ale tady jsou zasažené i 65W kancelářské plečky. Těch pět-šest strojů s TDP >120W na firmu prostě vyreklamuješ. Ale 65W šunek máš plné kancly...

    Plus jsou zasažené i notebooky....tam jsou procíky často pájené = výměna desky a Dell v ČR na opravy (většinově?) používá repasované desky, ne nové díly... Takže do svého relativně nového notebooku dostaneš desku, která byla označena jako vadná, z nějakého cizího notebooku vymontována, poslána do servisu na diagnostiku a pokud diagnostikou prošla, dostaneš jí ty. A mírně načatý procík prostě diagnostikou třeba i projde, hlavně když ta diagnostika bude trvat třeba jen den a chyba se projevuje v průměru jednou týdně...

    Podle mě to je větší průšvih, než teď vypadá...