Prosímvás... přestaňte už obviňovat VW z podvodu.
Testy na emise jsou stanoveny tak, že za určitých laboratorních podmínek (které nemají s reálným provozem prakticky NIC společného) se provádí měření emisí. Tyto emise musí splňovat jakési podmínky. Tohle všechno VW splnil.
VW optimalizoval FW řídících jednotek tak, aby auta splňovala za daných laboratorních podmínek tyto testy.
Podvod by byl, kdyby se pokoušel podplatit komisaře, oklamat měřící sondu atd...
Hlavním viníkem tohoto "skandálu" je debilní ekoterorizmus prosazovaný eurofašisty v Bruseli (Brusel - skloňováno dle vzoru pr**l). To, že absolventi humanitních pseudověd sedí v teplých kanclíkách a vymýšlí nesmyslné normy a myslí si, že se tím ohnou fyzikální zákony, to není vina VW ani jakékoliv jiné automobilky.
To že to uSS-mani za oceánem rozmazali do obrovské aféry souvisí s politikou cílené ochrany amerického automobilového průmyslu. O nic jiného těm tlustým právníkům v uSsmánii nešlo.
To si jako myslíte, že když v Bruseli vymyslí normu Euro 666 neslučitelnou se zákony přírody, tak inženýři na základě toho zkonstruují motory, které budou spalovat CO2 a NOX a z výfuku poteče benzín?
Navíc je nefér kopat do VW. Jejich motory v reálném provozu překračovaly laboratorní emise jen asi dvojnásobně. Jsou italské a francouzské automobilky, kde to auta překračovaly desetinásobně!!!
To, že downsizing motorů je totální nesmysl ví každý, kdo má mozek. To, že čtyřtatk se třemi hrnky je neskutečná pitomost, ví každý, kdo má trochu technického vzdělání. Že start-stop je likvidátor převodovky, spojky i motoru ví taky každý technik. Přiteplené trojíté turbíčko se třemi hrnky na 5000 otáčkách je záruka zlikvodovaného motoru po 100.000 km. Jenom sociální inženýři v eurofašisticné Bruseli pořád melou to svoje.
Já se moc těším, že až bude mít většina populace elektromobily, tak každé odpoledne nastane blackout, jak si všichni svoje auta připojí na současnou elektrickou síť. A s ohledem na životnost a vlastnosti nabíjecích baterií se těším, jak většina populace po horkém létě nebude schopná v zimě za ranních mrazů se svými elektrohračkami odjet.
Já si v tomhle ekošílenství budu svoji 18 let starou spolehlivou Oktávečku 1.9/66kW TDi AGR opečovávat jako oko v hlavě, protože doba, kdy byla auta postavená kvalitně, opravitelně a s optimalizací na praktický provoz, dávno skončila.
Naši otcové v temných dobách zlých komunistů jezdili ve čtyřválcových Škodárnách, stříkali dutiny Rezistinem a záviděli občanům zlého západu, že si mohou koupit šestiválcovou třílitrovou atmosféru... uplynulo ani ne 30 let a varovné rčení "jede Ti to na tři válce" dostalo i na Západě temný podtext a auta na první technické (4 roky od data prodeje) jsou zespodu rezavé jako liška. :-(