Názory k článku
Ještě jeden benchmark Ubuntu ve Windows 10 s Aniversary Update

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 8. 2016 12:51

    xteam83 (neregistrovaný)

    povím to tak ... "kamarádství" Microsoftu" a všeobecně Linuxu už dávno nedělá dobrotu teď můžeme jenom doufat že Microsoft nebude drbat přímo do kernelu. Aby "vyladil" chod Linuxu (stále mluvím o jádru) ne konkrétní Linuxové distribuce pod tím s vím paskvilem.

  • 11. 8. 2016 12:57

    rum bum (neregistrovaný)

    Poviem to tak, netreba sa na to dívať negativisticky. Je ina doba. Minulosť MS je za nami, monopolne sa začína správať niekto iný, niekto, kto nedavno hlasal Don't be Evil.

  • 11. 8. 2016 18:35

    NULL (neregistrovaný)

    Tak. A poslat konkurenci k šípku. A co více? Šéf MS a Google byli před několika lety na Bilderbergu. Kvůli obědu zdarma to asi nebylo . . .

  • 11. 8. 2016 19:13

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    A na tom je něco špatného? Seznamte se s pojmem konkurenční boj. Všimněte si té druhé části, tedy boj. Firma se snaží maximalizovat zisk a přebrat trh konkurentům. A není to konkurenční diskuse ani konkurenční čas o páté, je to opravdu boj.

    Ad Šéf MS a Google byli před několika lety na Bilderbergu - nejspíš se tam potkali se zbytkem žido-zednářské lobby, aby plánovali zavedení New World Order pomocí chemtrails a mind control ;)

  • 12. 8. 2016 9:26

    NULL (neregistrovaný)

    Hele, o tom, co je konkurenční boj a proč se z takových věcí, i když běžně existují, zvedá slušnému člověku žaludek, jsme si už my dva psali. Jen abych ti ze záplavy té tvé agitace upomenul, napsal jsem ti tehdy, a nadále si zatím stojím, že to, že je konkurenční boj a podobné sviňárny, tak jak je podává MS a jemu podobní, k zblití, přesto že to není raririta a i když to není rarita, nevím, proč bych to jako slušný člověk a uvědomělý obyvatel této planety měl podporovat. Musel bych být stejná svině jako oni, nebo ti, kteří je v tom podporují.

    Nevím o tom, že bych psal něco o mind control nebo Chemtrails. Mimochodem jestli si myslíš, že zájmové skupiny nevyužívají nejmodernějších prostředků k dosažení svých cílů, tak ti závidím - musíš mít hezký život jako štěně, které si myslí, že potrava zniká v misce - a to je vše, nebo jako ovce, které řekli, že za ohradou nic není a tak se spokojeně dívá do země a pase se. Na Biderbergu prostě akorát domlouvají, jak prosadit své zájmy - samozřejmě ve výsledku na úkor Nás ostatních. Tobě to třeba nevadí, mě ano, protože dokážu zhodnotit důsledky takového jednání ve velké šíři. Ostatně ať si každý jezdí kam chce, to že se mi to nelíbí zase můžu já.
    Použil jsi na mě argumentaci dohnáním do absurdity, ale nic jsi vlastně neřekl. Tato argumentace je podlá a používají jenom zmetci a podlí sráči - úmyslně a pak hajzlíci od kosti - neúmyslně. Mě to ale nezastraší, své názory nemám proto, aby se všem líbily ale přišel jsem k nim vzděláním, pozorováním, přemýšlením a poučením se.

    PS: Včera, jsem po nějaké době zapnul pracovní win10 a zabojoval si s aktualizacema, ovladačema atd a chtěl jsem ti hned pod první tvůj příspěvek napsat, že jako MS agitátor musíš být totálně vylízaná p.ča i kdyby mě měli zabanovat na rootu do konce života, ale po večeři a 10 hodiných spánku jsem se uklidnil a tak ti jenom napíšu: užij si to, takový jako ty se nakonec vytrestá sám . . .

  • 12. 8. 2016 9:31

    Ondra Satai Nekola
    Zlatý podporovatel

    " své názory nemám proto, aby se všem líbily ale přišel jsem k nim vzděláním, pozorováním, přemýšlením a poučením se."

    AHA.

  • 12. 8. 2016 10:36

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Konkurenční boj je motorem pokroku. Když není konkurence, není ani pokrok. Nebýt konkurence, počítače by vážily tuny, byly by zavřené ve výpočetních centrech a používali by děrné štítky.

    Každá technologie, ať už jde o OS, laserové tiskárny, polovodiče, auta nebo výrobu pečiva, těží právě z toho konkurenčního boje, ze kterého se vám zvedá žaludek. Konkurenční boj je motorem pokroku. Jak to vypadá, když konkurence chybí? Koukněte se jak vypadaly třeba služby SPT Telekom: předražené, nespolehlivé, až desítky let čekání na zavedení linky atd. A to ještě ten SPT Telekom používal technologie vzniklé na konkurenčních trzích. Z konkurence těží všichni zákazníci, včetně vás, ať už jde o PC, SW, laserové tiskárny, nebo třeba jogurty v supermarketu.

    Pokud se vy konkurenčního boje neúčastníte, tak se ho někdo musí účastnit vaším jménem. Třeba váš zaměstnavatel. A vy si pak můžete pokrytecky mýt ruce, že toho nejste součástí. V principu je to stejné, jako kdybyste byl proti zabíjení zvířat, a přitom kupoval balené maso v obchodě.

    Ad jestli si myslíš, že zájmové skupiny nevyužívají nejmodernějších prostředků k dosažení svých cílů - to je snad jejich právo, pokud a dokud to dělají v rámci zákona. Konferencí se koná velká spousta, a to že se na nějaké sejdou Gates a Schmidt, nebo třeba zakladatel Amazonu a norský korunní princ, není nic proti ničemu. Souhlas v tom že se vám to může nelíbit (nebo líbit), ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat.

    Ad Mě to ale nezastraší - fakt myslíte že se vás snažím zastrašit? LOL :)

    K poslednímu odstavci: když si já sednu k nějakému Unixu, také z toho mám dost nepříjemný pocit, a hned si připadám, jako bych cestoval zpátky v čase o desítky let. Tolik uživatelské nepřívětivosti, nedodělků, bugů... A Linux je kapitola sama pro sebe, protože je to mizerný Unix, kde se ještě pořád řeší i základy typu FS, a víc věcí nefunguje než funguje. A myslíte že u toho mám chuť nadávat na vás protože používáte Linux, vyhovuje vám to, a naprosto absurdně si myslíte, že je to správná volba i pro zbytek světa? Mám snad chuť umlčet vás, abyste nemohl psát věci se kterými nesouhlasím? Ne a ne. Jestli takové tendence máte vy, tak to vypovídá o vás, ne o mě.
    http://www.root.cz/zpravicky/nepouzivejte-raid5-6-v-btrfs/

  • 12. 8. 2016 11:50

    NULL (neregistrovaný)

    Není konkurenční boj jako konkurenční boj. Ano, někomu připadá normální včechno za co nedostane okamžitě přes prsty, někdo zase má nějakou úctu a čest, nějaké hranice. No a pak se může stát, že je prostě někomu z některých praktik na blití, i když je zákon přímo nezakazuje. Znám jedno takové pořekadlo: "Děvka to je povolání, kurva to je nátura".

    "o je snad jejich právo, pokud a dokud to dělají v rámci zákona. "

    Je a není. To, že je něco podle zákona, ještě neznamená že je to v pořádku. Kdysi byl zákon třeba o první noci. Pochybuji, že by se ti to v případě tvé manželky líbilo. Islámské země mají taky spoustu zákonů, které by se ti asi nelíbily a právní prostředí, kde bys mohl rychle poznat, co je to zvůle vlivných. Tolik tomu tvému zákonu.
    To že se hoši schází samozřejmě mohou, ale v konečném důsledku mezi nimi není zdravá konkurence a směřuje to vše pod jednu radu, která pak rozhoduje o kdes čem a to pro Nás, poddané/lidi není dobré, protože tak mohou snadněji ukusovat z našeho už tak dost svázaného prostoru ve svůj prospěch. Zatahují naše rozpočty, lidi, zdroje, pověst a problény do svých válek o peníze a moc a jediné co ty z toho máš je to, že na ně platíš daně a pravidla se jim šijou na míru. Luxují rozpočty, tlačí na už tak malé platy - celková úroveň ekonomiky, talčí lidi do toho, aby byly výrobní ovce, místo aby jsi dostal prostor k životu. Poslední jejich majstrštyk je tady umělá migrace k obohoacení evropského genofondu a taky asi fondu kriminality a plánuje se Barbarosa 2.0 na Rusko. Mysli si o mě so chceš, ale jedním si buď jistý. Ti hoši klidně nechají 2/3 evropy vychcípat ve válce, jenom aby dosáhli svého. A tam se tě to začne kurevsky týkat taky. Schválně si zajeď do neměcka, podívat se na válečnou mohylu, kdy dědeček jednoho z našich nazdárků, co se tak rádí opírají do Ruska a rádi by tam znova mašírovali (samozřejmě ne oni, ale poddaní) za sebou nechal bitvu, kde padly satisíce lidí. A to je problom tady toho spolku. Nezáleží na tom, jestli jsou to zednáři nebo bednáři ale co je výsledkem.
    Samozřejmě že tobě to nevadí, minimálně pro tyto diskuze. Ty jsi "nad věcí" a "nic tě netrápí". Ale kdoví jak je to doopravdy.

  • 13. 8. 2016 2:51

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Zmiňoval jste konkrétně "a poslat konkurenci k šípku", v reakci na "vydelat co nejvice penez". Obojí je samozřejmě cílem každé firmy. Zeptejte se ve Škoda Auto, jestli chtějí vydělat co nejvíc a vytlačit z trhu Hyundai. Nebo společnosti "Don't be evil" Google, případně libovolného výrobce HW. Nebo výrobce špekáčků, jogurtů atd. A můžete se zeptat třeba i v Red Hatu, jestli jim peníze smrdí a trh dobrovolně přenechají konkurenci.

    Ad pravidla se jim šijou na míru - předpokládám že máte na mysli "šití na míru" třeba zákoníku práce, díky kterému je v Evropě prakticky nemožné vyhodit pracovníka který nepracuje. Nebo tu obrovskou administrativu a neskutečně komplikovaný daňový systém, ve kterém se nelze vyznat bez armády poradců a právníků. Nebo to že v EU si stát z každého vydělaného eura, které se v zemi vyprodukuje, vezme 35.7% (v Dánsku 49%, v Belgii 45.4%, ve Francii 44.6%). Jo, pěkně je to ušité na míru :)

    Ad na ně platíš daně - tak zrovna daň z příjmu právnických firem v ČR (a nejen tam) přináší státu víc než daň z příjmu fyzických osob. A to podotýkám, že se firemní zisk daní dvakrát: jednou jako zisk právnické osoby, a podruhé jako zisk fyzické osoby, která má podíl/akcie v té právnické osobě. Ve skutečnosti firmy platí víc daní než občané, spousta občanů žádné daně neplatí, a spousta občanů naopak dostává víc přídavků, příspěvků a služeb, než kolik zaplatili daní.

    Ad tlačí na už tak malé platy - malé ve srovnání s čím? Podívejte se na seznam zemí podle výše mzdy v PPP, a setřiďte si ho. Připadá vám, že si lidé v US, EU a vůbec OECD ve srovnání se zbytkem světa vedou nějak špatně?
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_average_wage#International_Labour_Organization_.28ILO.29_statistics

    Ad talčí lidi do toho, aby byly výrobní ovce, místo aby jsi dostal prostor k životu - "tradičně" byste pracoval na poli 12 hodin denně, a měl přestávku na oběd, před kterým byste si očistil ruce tak že byste se na ně vymočil. V "lepším" případě byste pracoval v továrně, která by byla drsnější verzí dnešních sweatshopů v rozvojovém světě. Takový luxus jako maso byste si dovolil tak jednou za týden. Místo toho dnes lidé sedí v kancelářích kde přesouvají papíry z jedné strany stolu na druhou, nebo ťukají nesmysly na klávesnici. Problémem chudých dnes není podvýživa, ale naopak obezita (spojená s nedostatkem sebekázně). Lidé mají nechutně vysokou životní úroveň, a jsou tak znudění, že si platí poradce na výživu, trenéry ve fitku, vztahové poradce a sex-kouče, kurzy jógy a budhistické semináře. Také mají neskutečně dlouhou dovolenou na kterou se můžou vyrazit do míst o kterých by se průměrnému člověku ještě před pár desítkami let mohlo leda zdát (a většině obyvatel planety se o takovém cestování může leda zdát i dneska). Samozřejmě když se dostanou do nějaké exotické země, tak tam vyvalí špeky na pláži, dají si hamburger a pivo, a čekají až přijde animátor, který má za úkol je zabavit(!). A tihle lidé nadávají, že mají "málo prostoru k životu".
    Upřímně je mi na blití z téhle "nemoci z luxusu", kdy se lidé mají nejlépe v historii lidstva, ale stěžují si jak je to hrozné, a nejsou dost ani dospělí na to, aby se svým životem dělali to co opravdu chtějí. Další věc ze které je mi na blití je to že řada lidí za nespokojenost se svým životem viní každého včetně účastníků konferencí v Bilderbergu, ale hlavně ne sebe.

    Ad Poslední jejich majstrštyk je tady umělá migrace k obohoacení evropského genofondu - aha. Předpokládám že například migrace z Evropy během WWII byla také umělá a řízená. "Vždyť ten chlap má kufr, a tamten dokonce hodinky! To mají být uprchlíci? Ať jdou zpátky domů bojovat proti Hitlerovi!"
    https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/rlmn4o4ehadzlhekfdmm.gif

    Ad Ti hoši klidně nechají 2/3 evropy vychcípat ve válce, jenom aby dosáhli svého - a nejlepší pro ně je když přijdou o vývojové centrály, výrobní kapacity, zaměstnance i zákazníky najednou, protože nechají 2/3 Evropy vychcípat. Z takového scénáře musí mít účastníci Bilderbergu, včetně Gatese a Schmidta, vysloveně radost, protože ty mrtvoly budou potřebovat víc licencí Windows a budou víc koukat na reklamy na Googlu :D

    Ad zajeď do neměcka, podívat se na válečnou mohylu, kdy dědeček jednoho z našich nazdárků, co se tak rádí opírají do Ruska a rádi by tam znova mašírovali - nevím koho máte konkrétně na mysli. Zato jsem si všiml, že je dneska Německo paradoxně ukázkovou pluralitní demokracií se svobodou projevu a vysokou životní úrovní. Němci se dodnes za Hitlera stydí. Rusko je diktaturou tvrdé ruky, kde se volby prokazatelně falšují, svoboda projevu neexistuje, vymahatelnost práva je blízká nule a korupce přerostla všechny meze. Rusové svého Stalina, který zabil podle všeho víc lidí než Hitler, dodnes milují. Navíc zjevně směřují k další podobné diktatuře. I ruské dobrodružství na Krymu nápadně připomíná Hitlerovu anexi Rakouska.
    https://www.foreignaffairs.com/articles/russia-fsu/2006-01-01/failing-stalin-test
    Ad Samozřejmě že tobě to nevadí - zrovna to Rusko mě trochu trápí, protože bych nerad, aby se ČR dočkala třeba další "přátelské pomoci", tanků v Praze a vlny českých uprchlíků (BTW snad by dnes na Západě nebyli takoví idioti, aby "českou verbež" vraceli). Za mě orientace na východ tuhle zemi už jednou prakticky zničila, a stačilo to.

  • 11. 8. 2016 19:05

    . (neregistrovaný)

    Takže netušíš o čem je řeč. Ještě něco?