Názor k článku
Kampaň Turris Mox skončila, vybralo se přes 7 900 000 Kč od Miroslav Šilhavý - Mel jsem na mysli racionalni (neemotivni) pristup komunity...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 6. 2018 11:19

    Miroslav Šilhavý

    Mel jsem na mysli racionalni (neemotivni) pristup komunity k obsahu serveru. Firma bude vzdy publikovat to, o cem se bude domnivat ze ji prinese nejvetsi zisk. Alespon ja kdybych byl akcionar, tak bych to po ni vyzadoval.

    Podle diskusí jde ale vidět, že čtenáři to tak ve skutečnosti nevnímají. Zrovna diskuse kolem CZ.NIC a Turrisu je velmi zajímavá tím, že pro polovinu názorů je zdůvodněním to, že CZ.NIC je "všeobecně prospěšná - nezisková organizace", a pro druhou polovinu názorů "CZ.NIC je soukromé sdružení a nikdo jiný, než členové se nemají co vyjadřovat".

    Emoce pod článkem samozřejmě redakci vyhovovat mohou, a je i možné, že volba témat je taková záměrně.