Z originálního textu: "Faber said subscription software updates would mean that people wouldn't need to worry about their mouse."
Tahle část zrovna působí úsměvně, Logitech řeší problém, který neexistuje, z toho plyne, že budou nejdřív potřebovat uměle vyrobit problém, pro který mají navrhnuté řešení. Neznám nikoho, kdo by se strachoval, že jeho myš nemá pravidelně aktualizovaný software. Prostě ji koupím a používám. Po letech je buďto osahaná a udělám si radost novou, nebo začnou zlobit mikrospínače. V životě jsem nedošel do situace, abych měl plně funkční pěknou myš a říkal si, jak mě trápí, že nemá pořádnou softwarovou podporu.
To už by dávalo u myši větší smysl hardware as a service, za dolar měsíčně pronajatá, průběžně měněná, v případě poruchy bez prokazatelného poškození uživatelem výměna obratem.
Ono z pohledu vyrobcu je to levnejsi. Samotna elektronika dnes stoji prd a je levnejsi ji nacpat na pasu vsude (a nepremyslet, kde to je potreba a kde ne) s tim, ze si kupujete licence k software. Mimochodem u sitoveho HW zadna novinka, tohle se praktikuje uz roky... ze mate hardware, ale nektere jeho funkce se vam odemknou az po zaplaceni prislusneho baksise. A v posledni dobe frci prave i to, ze se od modelu trvalych licenci posouvame k modelu s predplatnym.... a nekdy uz ani neni jine cesty.