MadMax na vulkanu je (zatim) pouze pro Linux.
Co se tyce lin vs. win performance - koukni na gaming on linux, padl tam odkaz na vysledky z win...Imho v porovnani je linux stejny nebo lepsi. Predevsim proto, ze jejich benchmark bere v potaz ta nejtezsi mista, tj prumerne herni skore bude stejne nebo jeste lepsi.
Koukám, že zprávička redefinuje význam slova "často" na "jeden specifický benchmark" a "o hodně rychleji" na "nanejvýš o 30 % rychleji". Viz benchmark: https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=radv-mad-max&num=2 Ale i tak je to od těch dvou maníků, co RADV ovladač napsali tak trochu z legrace obdivuhodný výkon.
> "casto"
je tu, myslim, ve vyznamu 2x a vic
> "nanejvys o 30% rychleji"
to neni uplne v souladu s prvnim benchmarkem (odkaz co llinkujes je spis benchmark RADV), viz https://www.gamingonlinux.com/articles/mad-max-meets-vulkan-in-a-new-fully-public-beta-for-linux-benchmarks-and-opengl-vs-vulkan-comparisons.9345
> "jeden specifický benchmark"
A kolik benchmarku bys chtel, kdyz je to port jedne hry? Samo, ted se bude merit ruzny HW a ruzne drivery.. Ale ten bench navrhli pro kriticka mista, tj tam, kde je optimisticky v "premerovani si pindiku" ve vyznamu "kolikrat je Vulkan rychlejsi nez OGL", na druhou stranu, tohle byly bottlenecky, takze poresili mista, kde se to nejcitliveji sekalo - tj dolni mez vykonu, pro hrace to nejdulezitejsi.
Pozeral som zbežne na Phoronix tak by som to skôr korigoval že je hra je pod Vulkanom niekedy rýchlekšia na AMD kartách keďže test bol robený len na nich. A keďže moje skúsenosti s AMD a OpenGL sú dosť blbé tak sa ani nečudujem nakoľko Vulkan je zväčšej časti ich Mantle a keby to bolo naopak tak by to bol prúser.
OK, tohle jsem nečekala. Xeon X5460, Radeon R7 360. Kernel 4.10.4 (takže experimentální podpora AMDGPU pro tuhle řadu Radeonů), RADV.
Nastavené rozlišení 1680x1050 (moje nativní 2048x1152 by to v té hře už nejspíš nedalo)
Hrála jsem jen prvních pár minut hry (až po odvoz psa buginou). FPS ve Vulkanu - 25 - 35. FPS v OpenGL - 15 - 25