"Dobře zacílená reklama vám ale může poskytnout užitečné informace, které byste bez reklamy nevěděl."
Může, ale hlavně jsou to nevyžádané informace, které zdržují.
"Vy si pořád reklamu představujete jako něco, čím se vám obchodník snaží něco vnutit a vy to musíte okamžitě koupit."
Cílem reklamy je přimět mě k nějakému rozhodnutí (koupit zboží, objednat službu, navštívit akci, poslat dar, volit politickou stranu). To pak generuje zisk, který tu reklamu zaplatí. Vy byste jako inzerent chtěl platit reklamu, ze které byste nic nezískal?
"To je pak ovšem špatně cílená reklama."
Třeba mě chce přesvědčit, abych se k danému e-shopu vrátil.
„Řekne se“ – to je právě ono, jak se o té službě někdo dozví bez reklamy?
Třeba tu službu někdo doporučí zde na Rootu :-)