"na dobírku nezasíláme" naprosto chápu - odeslání toho balíku někdo zaplatit musí a pokud si ho příjemce nevyzvedne, tak odesílateli nikdo náklady nevrátí.
Pokud odesílateli nedůvěřujete, že zboží pošle v pořádku pokud ho zaplatíte předem, proč mu věříte že když balík pošle dobírkou tak v něm bude co jste si objednal? (známe případy sáčků rýže místo mobilů a pod.)
Nebo patříte mezi ty co si rádi objednávají ale neradi dobírky platí?
"Nebo patříte mezi ty co si rádi objednávají ale neradi dobírky platí?" poplatné internetové komunikaci. Není třeba komentovat.
Patřím mezi ty, kteří nepoužívají bankovní účet (nemůžu tedy zaplatit přes účet) a kteří pracují dříve/déle, než má otevřeno pošta (nemůžu tedy zaplatit složenkou).
Je mi upřímě jedno jestli mi za těch pár šupů v balíčku příjde DVD nebo nastříhané noviny. Reklamace věcí (bez ohledu na cenu) řeším tak, že je vyhodím a koupím si věci nové.
Tzn. nechávám si věci posílat do zaměstnání a na dobírku, kdy mi to pošťák přiveze do kanceláře. Prosté, ale pro někoho nepochopitelné.