Mail je pro mne jen transportní služba. Nikoliv kalendář, seznam úkolů nebo manažer informací.
Myslím, že sdílení infomací v podobě zpráv, dokumentů nebo úkolů by si zasloužilo změnu náhledu.
Ve firmě by to mělo proudit z/do ERP nebo CRM a stejně jako v osobním životě sdílené dokumenty, fóra, blogy, wiki, blogy sociální sítě...
Opravdu nelze na úkolech a s informacemi pracovat společně? Skutečně si každý musí schraňovat svůj osobní mega archiv a prudit přeposíláním dlouhých RE:RE:RE: s přílohami? A protože má na svém počítači klienta pošty, replikuje, a tak putují data od něj na server a ze serveru si je stáhne příjemce k sobě a potom teprve čte a reaguje. A tak putuje pruda dvakrát, takže posílíme připojení že ano?
Ale blýská se na dobré časy. Pan vedoucí na svém šmatlafounu váží každé vyťapkané slovo a chce namísto klasického mailu komunikační a tvůrčí nástroje hodné 21.století.