Musím uznat že je to docela vychcané, jen si nedokážu dost dobře představit, jak hledají mezi těmi všemi takřka 20-ti tisícemi kontejnery ten pravý byť by znali jeho čárový kód nehledě na to, že většina kontejnerů bude hluboko pod ostatníma a nebudou se moci do nich (k nim) vůbec dostat a na vodě je těžko přeskládají. :-)
Ty kontejnery jsou poskladaný podle předem známých pravidel. Pozice kontejnerů na lodi mohla být rovněž v tom systému, neboť vše je plánováno předem s ohledem co na nejrychlejší nakládku/vykládku, rozložení zátěže a podobně.
Ke kontejnerům se dá na lodi dostat, nejsou jeden na druhém a dveře nejsou blokovány dalším kontejnerem. Chladící kontejnery mají například z jedný strany dveře a z druhý strany chladící jednotku. Ta je přístupná, aby se mohla pravidelně kontrolovat.
Na vyložení kontejneru s počítačema/telefonama/cigaretama/chlastem/.... stačí půl metru škvíra. Somalcům méně...
Při nejhorším se prostě k nákladu prořežou...
Článek dobrý, ale 1 nesrovnalost:
každý kontejner má své unikátní číslo. To obsahuje značku vlastníků tvořenou čtyřmi písmeny, přičemž pro kontejnery jsou vyhrazeny zkratky končící písmenem U (jako unit) + číslice. Pirát taky nepotřebuje scaner, ale stačí přečíst číslo, což jde i na dálku.