To bylo skutečně účelem. Bohužel to řada lidí uchopila dost blbě. Zjistí, že je malý display, tak vyhodí některé prvky. Ale jako na potvoru často ty nejdůležitější. Zjistí, že je malý display, tak změní šířku sloupce. Ale z každé strany kolem toho nechá 200 pixelů šedý pruh, protože to je "company branding".
Pravda je, že jak je malý display, tak je potřeba to ořezat. A lidé se pak málokdy shodnou na tom, co je to nedůležité, co stojí za to vyhodit úplně nebo nalepit až někam na spod. Takže už z podstaty to bývá dost kontroverzní. A pak k tomu ale přihoďte tisíce případů, kdy autor byl blbec, který to buďto nezvládl vůbec technicky (zjistí výšku displaye a předpokládá, že šířka = výška * 2), nebo předvedl designová rozhodnutí, za kterými zjevně nemůže stát nic jiného než generátor náhodných čísel.
Ale co, prostě je to moderní obdoba počitadel návštěvníků, blikajících ikonek a animovaného gifu s lopatou na každé druhé stránce. Alespoň máme téma do hospody: bude Unity patřit k těm případům, kdy autoři vyhoví většině uživatelů?