Asi hloupá, nebo spíš naivní myšlenka - jaká by byla šance na úspěch reklamace? Je to přece vada produktu. V tomto případě samozřejmě nečekám opravu, spíš vrácení peněz :-)
A když oprava mikrokódu sníží výkon, je teoreticky nárok na nějakou kompenzaci?
Příklad - kdyby aktualizaci softwaru v autě zmizelo pár kilowatt, lidem by se to taky nelíbilo.
Muzete to zkusit, ale musite to stihnout v zarucni dobe. Neco mi rika, ze s takovym Skylake, ktereho se to taky tyka uz s reklamaci spise uz ale nikde neuspejete. Plus asi budou nejake vyluky z odpovednosti za vady v software (coz mikrokod je), ale nezkoumal jsem to.
Ani u toho auta nemate zaruku toho, ze vam bude stejny vykon poskytovat po celou dobu sve zivotnosti... a pozarucni opravy u aut levne nebyvaji a jdou za zakaznikem, ze...? :-) Aneb kdyz vam po zaruce motor ztrati vykon, tak vam automobilka novy nedoda.
To je otázka, jestli se to dá vůbec brát jako vada. Tyhle chyby jsou cena za to, že se výrobci snaží vymáčknout z jednoho vlákna výkon na hranici našich technologických a hlavně návrhových možností.
Přílišný tlak na reklamace a kompenzace by pravděpodobně vyvolal spíš papírové řešení. Dokážu si představit třeba nějakou korporátštinu o tom, že některé vlastnosti výrobku nemusí být kompletně zdokumentované a podobně :)