jooo starej dobrej klíč, mám dokonce několik - když mi vylomili zámky u dveří tak cena za překódování imobilizeru a výměnu zámku volantu byla vyšší než cena vozu, nápodobně se zámkem kufru , který taky někoho lákal...takže vrakáč a výměna zámku... takže mám klíče 3, od zapalování, od dveří a od kufru...a nějak mě to nesere
Navíc ta zpráva není přesná. Výrobce NXP souvisí s jiným problémem, než který má VW Group. Jsou to trošičku smíchaná jablíčka s hruštičkami. Ale ono se to takto smíchané objevilo na více místech.
Pro vysvětlení: VW používá poměrně "silnou" silnou šifru,(která se s časem mění - zlepšuje), ale používá stejné šifrovací klíče pro všechna auta (téměř). Takže pokud někdo zná ten klíč (lze ho získat z FW řídicí jednotky) a odposlechne dostečný počet po sobě jdoucích kódů, je schopen v době řádu minut, vytvořit klon každého DO. NXP je výrobce čipů, ve kterých výrobci DO do klíčů implementují zranitelný šifrovací mechanismus. VW čipy od NXP zřejmě nevyužívá. Jsou to dva různé problémy.