Operátor O2 se potýká s velkým výpadkem svých služeb postihujícím všechny zákazníky. Nelze se přihlásit do mobilní sítě, připojeným přístrojům nefungují mobilní data, problémem jsou i běžné hovory a nefunguje ani webový portál. Problémy se objevily před desátou hodinou, někteří uživatelé hlásili výpadky už okolo deváté.
Vážení zákazníci, někteří z vás se aktuálně můžou setkávat se zhoršenou dostupností mobilních i datových služeb. Na zjištění příčiny a opravě v tuto chvíli intenzivně pracují naši technici. Děkujeme za pochopení a všem dotčeným zákazníkům se velmi omlouváme,
píše se v oficiálním vyjádření operátora.
Doplněno: V 10:55 operátor oznámil, že problém je vyřešen a situace se stabilizuje. Výpadek je za námi a všechno se vrací do normálního stavu.
Webové stránky operátora však stále ještě nefungovaly.
Doplněno: Web O2 začal znovu fungovat až okolo 12:30. Nedostupná byla stejnou dobu i samoobsluha virtuálního operátora BleskMobil působícího v síti O2.