Nojo, jenže to máš stále ten výběrový efekt, kdy si všímáš pouze potvrzení hypotézy, ne jejího vyvrácení. To by jsi musel sledovat systematicky (!) všechno, co řekneš a pak vyhodnocovat, jestli jsi na to začal dostávat reklamy nebo ne. Ale to samozřejmě nikdo nedělá.
Když začne doba výběru dovolených, tak se rozjedou reklamy na ně a hovory o nich. Když to vyjde tak, že člověk nejdřív uvidí reklamu a pak o tom mluví, tak si toho nevšimne, to mu nepřijde nijak pozoruhodné a nikde se o tom zmiňovat nebude, respktive to nejspíš ani nezaznamená. Ale když náhodou bude časový sousled těch (kauzalitou nespojených ale korelovaných) událostí opačný, tak začne vyšilovat, že ho odposlouchávají a používají to pro reklamu a všude o tom psát.
Prostě statistika pozitivních jevů nevypovídá o ničem bez statistiky negativních.